top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תEfrat Engel

אני לא יכולה לסבול את הילדים שלו



אני כמעט בטוחה שכבר שמעתם את המשפט הזה. כולנו מכירים אנשים שהתגרשו ונמצאים בזוגיות חדשה. לפעמים, כל אחד מבני הזוג מגיע לזוגיות החדשה עם ילדים מהנישואין/מהקשר הקודם. יש הרבה אתגרים בחיבור של זוגיות חדשה עם ילדים מקשרים קודמים, וכשמדובר בילדים שלנו האתגר הוא קשוח במיוחד.


אתם בטח מבינים שכשהם מגיעים אליי לחדר הגישור, לרוב, המצב כבר לא משהו בלשון המעטה.. לפעמים הם מגיעים אליי אחרי שהם כבר היו בטיפול או עדיין נמצאים בטיפול, אבל לא תמיד. הם מגיעים אליי לחדר הגישור כדי שאני אסייע להם לגבש הסכמות בניהם (בין בני הזוג), ולפעמים, הם באים כדי לגבש פתרון רחב יותר, משפחתי יותר , ובמקרים האלה הם מגיעים גם עם בני הזוג לשעבר. הם מבינים שטובת הילדים אבל לא רק, אלא גם טובתם- מחייבת שיתוף פעולה. הם מבינים שההורה האחר – בן/בת הזוג לשעבר יכולים ברוב המקרים לסייע, הם מבינים שאם הם רוצים שהזוגיות החדשה תצליח- הם לא יכולים להתעלם מהמצב והם זקוקים לעזרה, כן של בן/בת הזוג לשעבר!


יש מקרים שהעזרה שלי לא מספיקה וצריך לצרף איש/אשת טיפול לחדר הגישור שלי, ואנחנו מצרפים, ועובדים ביחד והתוצאות תמיד טובות יותר מהמצב שאיתו הם הגיעו אליי.



לא כל הליך גישור מסתיים בניסוח הסכם משפטי שמאושר בבית משפט. יש הליכי גישור שנועדו לאפשר שיח, הבנה והסכמה. יש הליכי גישור שמשפרים את היחסים בין בני הזוג או בני המשפחה, והתהליך בחדר הגישור מביא לרגיעה ולשיפור משמעותי באורח החיים.


אם אתם צריכים ובעיקר אם אתם רוצים לשפר את איכות החיים במשפחה , אם אתם מכירים מישהו/י שצריכים או רוצים - אני כאן בשבילכם.


4 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page