top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תEfrat Engel

חמותי לשעבר שתחיה

אחת ממערכות היחסים היותר מאתגרות שיש היא מערכת היחסים עם החמות (אמא של הכלה או אמא של החתן). לרוב, מדברים על מערכת היחסים שבין הכלה לחמותה, אבל לא רק, אצלי בחדר הגישור "כיכבו" לא אחת גם מערכות היחסים שבין החתן לחמותו.


כשמערכת היחסים הזו עם החמות מאתגרת עוד לפני הנישואין , אומרים לנו : "את / אתה לא מתחתנת /מתחתן עם אמא שלו/ה". מי שכבר נשוי או היה נשוי, יודע שזה ממש לא מדויק. למערכת היחסים הזו עם החמות יש השפעה רצינית ומשמעותית על מערכת היחסים של בני הזוג. יש אין ספור סיפורים על ריבים, העלבויות, קנאה, שליטה ודרמה במערכות היחסים עם החמות, ובין בני הזוג בעקבות מערכת היחסים עם החמות.


והנה, עכשיו, כאילו לא די בקורונה כשלעצמה – זוגות רבים (אבל לא רק, גם א. נשים) מוצאים את עצמם נאלצים לחזור לגור עם ההורים בעקבות מצבם הכלכלי.


מדובר באתגר רציני ביותר שיכול לפגוע ממש בערכת היחסים של בני הזוג. לצערי הרב כבר ראיתי את קורה אצלי בחדר הגישור בלי קשר לקורונה.



אם במקרה נאלצתם לחזור לגור עם ההורים, אם במקרה מערכת היחסים עם החמות "לא משהו" בלשון המעטה, אם אתם חווים קושי- צרו איתי קשר, אני יכולה לעזור, אני יודעת לעזור גם במצבים האלה. לא תמיד מגיעים אליי כדי להתגרש, למעשה כדאי להגיע אליי כדי לא להתגרש, לפעמים כל מה שצריך זה להרגיע, לשחרר לחץ, לתת מקום לשיחה מול צד ג' – אני, שאז מקשיבים קצת יותר טוב , לגבש הסכמות ולהמשיך הלאה.


אגב, רק שתדעו, יש כאלה שמסתדרים מעולה עם החמות שלהם, כן כן לגמרי אמיתי! פגשתי גם כאלה



11 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page