top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תEfrat Engel

לב חופשי

"אני רוצה שהלב שלי יהיה חופשי" הוא ענה לי כששאלתי אותו "למה אתה כאן".


כשהם מגיעים אליי לחדר הגישור ,אני תמיד שואלת :"למה אתם כאן" . גם אחרי 21 שנים במקצוע, לפעמים התשובה שלהם לשאלה הזו מפתיעה אותי.


זו הייתה התשובה שלו, הוא רצה שהלב שלו יהיה חופשי. הוא סיפר לי שהם נשואים כבר יותר מ- 20 שנה, אבל בשנים האחרונות הם התרחקו מאוד זה מזו.


הוא סיפר שהוא מרגיש בודד, הם אומנם נשואים, חיים וגרים ביחד עם הילדים שלהם אבל מתנהלים כמו שותפים, כמו עסק. יש בניהם חלוקת תפקידים וחלוקת אחריות, הם מעדכנים ומתעדכנים, מארחים וגם מתארחים אבל הזוגיות שלהם, האינטימיות שלהם כזוג – מתה מזמן.


היא ממש לא הבינה מה הוא רוצה ולמה הוא רוצה להתגרש. מנקודת המבט שלה הכל היה בסדר. מנקודת המבט שלה, הזוגיות לא מתה, היא רק הפכה לרגועה יותר.




הם סיפרו שהם הלכו לטיפול זוגי שלא צלח, והיא סיפרה שהיא אפילו הציעה לו לפתוח את מערכת היחסים שלהם. הוא לא הסכים, הוא אמר לה שהוא לא יכול להיות עם אחרות כשהוא עוד נשוי לה, הוא אמר לה שהוא מרגיש מחויב אליה ולזוגיות שלהם, וכל עוד הם נשואים – הוא לא יפגוש נשים אחרות גם אם היא מסכימה ואפילו מציעה לו לפגוש. זו הסיבה שהוא הגיע אליי לחדר הגישור, הוא רוצה להיות חופשי, הוא רוצה שהלב שלו יהיה חופשי.


יצאנו לדרך ביחד, לגיבוש הסכם גירושין, לשחרור הלב, ולא רק שלו, גם שלה. כשהיא הגיעה לחדר הגישור שלי היא בכלל לא רצתה, אבל תוך כדי התהליך היא הבינה שגם הלב שלה רוצה וצריך להיות חופשי.


אני מקדישה להם ולכל מי שמרגיש שהוא רוצה לב חופשי את השיר הנפלא של מוקי – לב חופשי.




3 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page