top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תEfrat Engel

מסכות

כולנו משתמשים במסכות, ולא רק בפורים. מי יותר מי פחות. לפעמים המסכה משמשת להגנה, לפעמים לצורך נראות טובה יותר בעיני אחרים.

לא משנה מה הסיבה לשימוש במסכה – אי אפשר להישאר אתה לאורך זמן. היא לא נוחה, היא לא טבעית ותמיד מגיע הרגע שבו גם אחרים קולטים ורואים שהיא עלינו.

הנה מקרה מחדר הגישור על שימוש במסכה:

הם הכירו באמצעות אפליקציית היכרויות אינטרנטית. אלי הציג את עצמו כיהלומן, עצמאי, בן 46 רווק ללא ילדים. רעות הציגה את עצמה כעובדת במשרד ממשלתי , בת 38 רווקה ללא ילדים.

הם עברו את כל השלבים במסלול ההיכרויות הסטנדרטי: שוחחו בטלפון, נפגשו, עברו לגור ביחד, התחתנו והביאו לעולם בן .

רעות המשיכה לעבוד במשרד הממשלתי ונהנתה מגידול הבן המשותף, ואלי המשיך לנהל ולקדם את העסק שלו. הוא טס המון לחו"ל, מידי חודש ולעיתים יותר מפעם אחת בחודש, והוא היה עסוק מאוד בפגישות גם כשהיה בארץ. לעיתים רחוקות רעות הצטרפה אליו ביחד עם הבן שלהם לנסיעות עבודה אבל לרוב אלי נסע לבד.

ערב אחד כשאלי היה בחו"ל לרגל עסקיו והיא ישבה אל מול הטלוויזיה, הטלפון הביתי צלצל ועל הקו בחורה/אישה ששאלה אותה אם היא אשתו אלי. לאחר שרעות ענתה בחיוב- הציגה את עצמה ואמרה:

"אני אתי ואני הידועה בציבור של אלי".

רעות הייתה בטוחה שעובדים עליה. היא ניתקה את הטלפון אבל אתי התקשרה שוב וביקשה לשלוח אליה לטלפון הסלולרי תמונות שלה עם אלי כדי להוכיח לה שהיא לא עובדת עליה. רעות הייתה בשוק. אתי שלחה הרבה תמונות, מהקיץ, מהחורף, מחו"ל, תמונות עם בטן הריונית ואפילו תמונות מחדר הלידה!

אתי סיפרה לרעות שהיא בכלל לא ידעה על קיומה כשהיא הכירה את אלי.

חברה טובה שלה ראתה את אלי ביחד אתה, עם רעות, מטיילים בשוק מחובקים. היא צילמה אותם מרחוק ושלחה אליה. בעקבות התמונה אתי שכרה את שירותיו של חוקר פרטי שעקב אחרי אלי וגילה שהוא נשוי! אתי סיפרה לרעות שיש לה ולאלי בת משותפת ואחרי שהיא ראתה את התמונות של אלי ביחד עם רעות והבן שלהם – היא החליטה עוד לפני שהיא מתעמתת עם אלי – לפנות אליה.



אתי סיפרה לרעות שאלי הציג את עצמו כרווק ללא ילדים, וכשדיברה אתו על חתונה הוא ענה לה שהוא לא מאמין במוסד הנישואין ו"מעדיף לבחור בה כל יום מחדש..".

בפגישתן הן הבינו שאת מרבית נסיעותיו לחו"ל – אלי בילה עם אחת מהן. כל פעם אמר לאחרת שהוא בחו"ל לרגל עסקיו. הוא לא החסיר מאף אחת מהן או מילדיו דבר ולכן אף אחת מהן לא חשדה באחרת. מכיוון שאחת מהן מתגוררת עם אלי במרכז הארץ והשנייה מתגוררת אתו בדרום- אלי היה בטוח שהוא יוכל המשיך לחיות כך לנצח.

הן החליטו לנסוע ביחד לאסוף אותו ולקבל את פניו בשדה התעופה, וכך היה. אלי שלא רגיל לראות אף אחת מהן באולם מקבלי הפנים – ראה את שתיהן ביחד. הוא עמד שם נטול מסכה.

שתיהן דיברו על הרצון הראשוני שהיה להן לראות אותו סובל, מאוד סובל במסגרת הליכים משפטיים בבית משפט ובבית הדין הרבני. אבל לאחר שנרגעו, ולאחר שהבינו במה זה כרוך- החליטו לאחד כוחות ולנסות תחילה להגיע עם אלי להסכמות במסגרת הליך גישור. היה מאוד מאתגר. שתיהן נפגעו מאלי, לשתיהן יש ילד/ילדה מאלי ובכל זאת היו גם פרמטרים שונים. הליך הגישור התקיים בין אלי לכל אחת מהן בנפרד, כאשר היה ברור שהן מעדכנות אחת את השנייה. בשלב מסוים הליך הגישור בין רעות לאלי התפוצץ אבל לאחר רגיעה ויעוץ פרטני אישי (על ידי עורכי דין חיצוניים )- הם חזרו להליך הגישור וגיבשו הסכמות מלאות.



32 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page