top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תEfrat Engel

מתחת לאף

הן הכירו בחדר הכושר. דנה הייתה בת 25, היא עברה מהצפון לעיר הגדולה תל אביב כדי להגשים את חלומה ולהיות שחקנית. היא שכרה דירה, נרשמה ללימודי משחק בבית צבי ונרשמה לחדר הכושר. מאיה הייתה בת 32, תל אביבית, עורכת דין ,חצי שנה לאחר לידה.

הן הלכו זו לצד זו על ההליכון בחדר הכושר וכך התפתחה בניהן שיחה. עם הזמן הן מצאו את עצמן מחכות להגיע לחדר הכושר וכל פעם הופתעו מחדש כשהאימון הסתיים.

באחת הפעמים מאיה אזרה אומץ והזמינה את דנה אליה הביתה להכיר את הבן התינוק שלה עומר.

מאז ובמשך 10 שנים הן היו זוג.

הן גידלו ביחד את עומר ואת גיא שילדה דנה אחרי 4 שנות זוגיות. הן קנו דירה ביחד ואפילו חשבו על הבאת ילד נוסף לעולם. המצב הכלכלי שלהן טוב. מאיה עובדת כשכירה באחד ממשרדי עורכי הדין הגדולים בתל אביב ודנה משתתפת ומשחקת בהצגות ילדים, מלמדת תיאטרון במרכזי חוגים עירוניים, ולעיתים עושה גם הפעלות תיאטרון פרטיות לימי הולדת. שתיהן עובדות מאוד קשה.

דנה עשתה מאמצים לתחזק גם את הזוגיות אבל מאיה הייתה עמוסה מאוד, והיא לא שמה לב למה שעמד לקרות לה מתחת לאף... היא דחתה את דנה שוב ושוב, לא הקדישה לה תשומת לב ולמרות שתמיד הבטיחה לפצות זה לא הסתדר.

לפני חצי שנה פנתה לדנה תמי- אמא של ילדה שמשתתפת בחוג התיאטרון שלה והתעניינה בהפעלה ליום הולדת. דנה נתנה לה את כל הפרטים והזמינה אותה לבוא לראות הפעלה דומה שהיא העבירה באותו שבוע באזור המגורים שלהן.

תמי הגיעה והתלהבה מאוד. כבר באותו יום היא ביקשה מדנה לשריין תאריך עבור הפעלת יום הולדת לבת שלה. בתאריך המיועד דנה הגיעה לביתה של תמי מוקדם כדי להכין את כל מה שצריך, והתפתחה בניהן שיחה.

לדנה היה ברור שתמי מתעניינת בה ולא רק בהפעלה.

היא סיפרה לתמי שהיא בזוגיות טובה ומאושרת אבל זה לא הפריע לתמי להמשיך להעריף עליה מחמאות.

מאז ובמשך שבועות תמי הקפידה להביא את הבת שלה לחוג התיאטרון של דנה לפני הזמן כדי שהיא תוכל לשוחח עם דנה, היא גם נשארה לאחר שהחוג נגמר וכל הילדים התפזרו.

תמי חיפשה ומצאה תירוצים כדי ליצור עם דנה קשר טלפוני ובכל הזדמנות כזו הזמינה אותה לקפה "חברי".

דנה דחתה אותה שוב ושוב עד שבוקר אחד הן נפגשו ליד הסופר השכונתי. תמי הציעה לדנה לשתות אתה קפה בבית הקפה הסמוך ולדנה כבר לא היה נעים לסרב. היא הסכימה.

דנה סיפרה למאיה על תמי , היא סיפרה לה שהיא מרגישה שתמי מחזרת אחריה וגם על הקפה בקפה השכונתי אבל מאיה לא התרגשה מהעניין.

תמי המשיכה לחזר אחרי דנה. ודנה התחילה ליהנות מתשומת הלב.. היא המשיכה לשתף את מאיה אבל כשמאיה לא הראתה כל התעניינות , היא הפסיקה. הקשר החברי בין דנה לתמי הלך והתהדק והן התחילו לבלות יותר זמן ביחד. גם כשהן קבעו להיפגש בשעות הערב – מאיה לא הביעה כל התעניינות או התנגדות. היא נשארה עסוקה בשלה.

ערב אחד דנה ותמי ישבו בבר השכונתי ואחרי כמה משקאות תמי נישקה את דנה. למחרת תמי שלחה לדנה פרחים לעבודה עם פתק מרגש.


דנה נהנתה מהחיזור ובעיקר מתשומת הלב. היא הרגישה שמאיה מתייחסת אליה כמובן מאליו, וגם כשניסתה למשוך את תשומת ליבה ולגרום לה לקנא, היא לא הצליחה. הקשר בין דנה לתמי הלך והתהדק עד שהיא החליטה שהיא רוצה לפרק את הזוגיות עם מאיה.

כשדנה אמרה למאיה שהיא רוצה להפרד-מאיה הייתה בשוק. היא לא הבינה מאיפה זה הגיע , היא לא הבינה איך זה קרה מתחת לאף שלה בלי שהיא הרגישה.

כשהן הגיעו אליי מאיה הייתה נחושה לתקן, לפחות לנסות לתקן, ודנה נחושה לפרק את הזוגיות ולהפרד. הן לא הסכימו לשתף פעולה עם הרצונות האחת של השנייה, הן היו נעולות כל אחת ברצונה, ולכן לא היו בשלות להליך גישור. לא בשלות להליך גישור לקראת פרידה ולא היו בשלות להליך גישור לקראת ניסיון לשלום בית. כדי לסייע להן, הפניתי אותן למטפלת שסייעה להן לעבד את הרגשות והתחושות וסייעה להן לבחון את הקשר והזוגיות שלהן. הן שתיהן הסכימו שלא לנקוט בהליכים משפטיים, והן הסכימו לחזור להליך הגישור לצורך גיבוש הסכם כשיהיו מוכנות לכך. הבוקר הן חזרו אליי עם החלטה משותפת לגבש הסכם פרדה. מאחלת לכולנו בהצלחה.



39 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page