top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תEfrat Engel

(שוב) בחירות

דוהרים לבחירות, זו הכותרת הכי חמה בחדשות היום. לנו, האזרחים, אין שליטה באופן ישיר אם אכן יתקיימו בקרוב (מאוד) בחירות רביעיות או לא . נבחרי הציבור שלנו- הם אלו שיחליטו עבורינו.


אבל יש בחירות שהן לגמרי בידיים שלנו.


בעיני, אחת הבחירות החשובות ביותר היא איך להתגרש.


בין אם ההחלטה להתגרש היא שלנו ובין אם היא של בן/בת הזוג שלנו – אנחנו יכולים לבחור (לפחות לנסות, בכל זאת ההחלטה היא לא רק שלנו אלא גם שני בני/בנות הזוג) איך להתגרש: באמצעות הליכים משפטיים (הגשת תביעות לבתי המשפט לענייני משפחה ולבתי הדין הרבניים) או באמצעות הליכים אלטרנטיביים: משא ומתן, גישור, גירושין בשיתוף פעולה (מחוץ לכותלי בתי המשפט ובתי הדין).


אם אתם אוהבים לבחור בעצמכם, אם חשוב לכם להיות שותפים להחלטות הכי חשובות והכי גורליות בחיים שלכם ושל הילדים שלכם, אם אתם רוצים לקבוע איך ייראו החיים שלכם ושל הילדים שלכם אחרי הגירושין – בואו אלי לחדר הגישור.


נדבר ביחד על הכל, על הילדים שלכם, עליכם, על הרכוש שצברתם, על הזכויות והחובות וגם על בעלי החיים שלכם. נחשוב ביחד מה כדאי, מה טוב לכם ולילדים שלכם ונגבש ביחד את הסכם הגירושין שלכם.

הבחירה הזו תשפיע עליכם ועל הילדים שלכם. היא תלווה אתכם לאורך שנים רבות, היא זו שתעצב ותקבע איך ייראו החיים שלכם ביום שאחרי .


תבחרו בעצמכם, אל תתנו לאף אחד/ת גם לא לשופטים או הדיינים המעולים שיש במערכת המשפט להחליט ולקבוע איך ייראו החיים שלכם.


0 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page